نمی دونم چقدر پریشونم


می دونی چقدر پریشونم. اما هستم. خیلی حرف دارم برات بگم اما ....نمی دونم. دلم دوباره بد جوری قاطی کرده . نمی دونم . فقط خدا کمکم می کنه. امیدم به وجود خود خداست وگرنه....خدایا سخته . یه جورایی دارم گیج می شم. دارم باز انگار گم می شم. یا خدا کمکم کن. حتما فکر می کنه دیگه دوستش ندارم. نمی دونه چطور دلم بی قرارشه. اون تو دلش من و دوست داره و من تو دل خودم. خدایا هر دومون و کمک کن. راه درست و بهمون نشون بده . یادمون بده درست زندگی کردن رو و رسیدن به خودت و. خدایا خسته ام. اما به روی خودم نمیارم. اما می ترسم یه جا ببرم. هر چند امید به تو من و همیشه تو خستگی ها هم نگه داشته . خدایا تنهامون نذار .
نظرات 1 + ارسال نظر
ثمین جون(به سوی فردایی بهتر...) پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:03 ب.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com


سلام عزیزم دلم...
خوبی؟؟
________קקקק×
______ק×_________ק×
____ק×______))______ק×
__ק×_______((________ק×
__ק×________()_________ק×
_ק×________(,,,)_________ק×
_ק×_______,",|,",_________ק×
__ק×_____[_____]______ק×
___ק×___[_______]___ק×
_____ק×_[_______]_ק×
___$$$$$$$$______$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$
________$$$$$$$$$$$$$
___________$$$$$$$
_____________$$$
______________$
_________***__*_**** ___________
____________**__**_____* __________
___________***_*__*_____* _________
__________****_____******** ____
_________*****______**_*______** __
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______* _____
________******_____*_______* ______
_________******____*______* _______
__________********_______* ________
__***_________**______** __________
*******__________** _______________
_*******_________* ________________
__******_________*_* ______________
____**___*_______** _______________
___________*_____*__* _____________
_______****_*___* _________________
_____******__*_** تقدیم به وبلاگ زیبای تو..........
____*******___** __________________
____*****______* __________________
____**_________* __________________
_____*_________* __________________
_____________*_* __________________
______________** __________________
وبلاگ معرکه ای داری...خوشحال میشم پیش منم بیایی....و اگر هم خواستی اول تو لینکم کن(با اسم وبلاگم و خودم) و بعد خبرم کن که لینکت کنم
منتظرتم عزیزم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد