غم

به نام او که نمی دانم کیست

ولی قبولش دارم

 

نام : عاشق

شهرت : سرگردان

معروف به : سیاه بخت

جرم : دوست داشتن

سن : 15 خزان

نام مادر : فرشته ی غم

محکومیت : زندگی کردن

شغل : آواره

محل تولد : دنیای غم

محل صدور : دنیای فراموش شدگان

آدرس : چهارراه بدبختی ، کوچه ی تنهایی ، کوی غربت ، منزل دوره گردان غم فروش

پلاک : بیچارگان

نظرات 3 + ارسال نظر
ثمین جون(به سوی فردایی بهتر...) سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:50 ب.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com



..........@@
............@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
..............................@

فرهاد پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:27 ق.ظ http://malcolmx.blogsky.com

سلام

شاید هم جرم اشتباه دوست داشتن بوده؟
و شاید باقی موارد به همین جرم مربوط شه!
شاید؛ من چه می‌دونم!

سلام عزیزم مرسی که به وبلاگم اومدی دوست داشتن همینه دیگه کلی سختی داره تازه ضربه روحیش از همه چیز بدتره چون خودم تجربه کردم دارم می گم گلم

رویا پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:54 ق.ظ

خیلی دوست دارم فرزانه جـــــــون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد