جمله ی عاشقانه...

1000 مرتبه 900 جمله عاشقانه را در 800 جای مختلف پیش


700 نفر به 600 زبان مطرح کردم . 500 نفر آنها 400 جمله


 را به 300 زبان در 200 برگ فهمیدند ، 100 مرتبه تو را


در 90 روز 80 مرتبه با 70 زبان دعوت کردم و 60 مرتبه


در 50 روز ، روزی 40 مرتبه با 30 زبان به من جواب رد


دادی 20 مرتبه 10 جمله باقی مانده را در 9 زبان روزی


8 مرتبه به 7 زبان به تو گفتم . روزی 5 مرتبه تو را دعوت


 کردم و 4 ساعت در 3 زبان از تو خواهش کردم و 2 ساعت


التماس کردم تا 1 مرتبه بگویم از صمیم قلب دوستت دارم .

نامهربان..

ندانم دادگاه عاشقان را

                  ندانم قاضی دلدادگان را

وگرنه من شکایت می نمودم

                  که زندانی کنند نامهربان را

سخنی از بزرگان

اگر کلید قلبی را نداری قفلش نکن . اگر کسی را دوست داری

خوردش نکن . اگر دستی را گرفتی رهایش نکن . {زرتشت}


اگر تمام شب برای از دست دادن خورشید گریه کنی ، لذت

دیدن ستاره هارو هم از دست خواهی داد . {شکسپیر}


دور شدن از آدم هایی که دوستشان داریم بی فایده است ،

زمان به ما نشان خواهد داد که جانشینی برای آنها نیست {گوته}


آفتابگردان...

غروب شد آفتابگردان بی قرار دنبال خورشید می گشت ،


ناگهان نگاهش به آسمان افتاد ستاره ای چشمک زد  ،

آفتابگردان


سرش را پایین انداخت . آری گل ها هرگز خیانت

نمی کنند....

خوشبختی

خوشبختی .....


خوشبختی عادت ذهنی است می توان آن را کاشت و پرورش

داد.