کمی بخندیم..

غضنفر سفره دلش رو واسه دوستش باز می کنه توش پر از نون بربری !!



به غضنفر میگن شما پسرت رو بیشتر دوست داری یا چلو کباب رو ؟

میگه : بابا تو رو به خدا ما رو سر دو راهی قرار ندین !


یه روز یه پسره به یه دختره میگه با من ازدواج میکنی ؟

دختره میگه نه !

و پسر یک عمر به خوبی و خوشی زندگی کرد ! 



دعاى غضنفر : خدایا تا زنده هستیم ما را از دنیا نبر !



امیدوارم امشب که میخوابی قشنگ ترین و بهترین آدم دنیا را تو خواب ببینی

ولی سعی کن بهش عادت نکنی چون من هر شب نمیتونم بیام به خوابت !




غضنفر پسرش رو میبره آزمایش ببینه دیوونست یا نه؟

دکتره به پسره میگه برو با این آبکش آب بیار

غضنفر میگه این خسته ست بزار من بیارم !



آقایان وقتی می خواهند کاری انجام دهند، اول خوب فکر می کنند، بعد به حرف دلشان گوش می دهند، به خدا توکل می کنند و... در آخر کاری را انجام می دهند که زنشان بگوید!!!




اگر تمام مردم دنیا جمع بشوند تا تو را از من بگیرند، به آنان خواهم گفت:

شما چرا زحمت کشیدید؟ خودم می آوردم!



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد